Hej Svenska Kommittén!

Jag kan se att gästboken är helt full med kommentarare av ansökande, de verkar helt taggade. Haha, jag kommer ihåg hur nervös jag var!
Känns kontigt att vara här, nästan utan kontakt med UWC i Sverige, när det var de som gjorde att jag kunde åka! (Om ni läser det här, säg till om det finns något jag kan hjälpa till med på distans!)

Jag vill ha en förståring! Jag vill ha någon att skämma bort och hjälpa och prata svenska med! Snälla, om ni har råd det här året, skicka mig en trevlig kille eller tjej som känner sig redo att möta Indien!
Jag vill verkligen rekommndera MUWCI! Det är en fantatisk upplevelse och mina vyer har breddats enormt. Det är inte vad jag trodde och jag måste erkänna att jag har blivit besviken många gånger, men jag har lärt mig att acceptera det också.


Kommentarer
Postat av: Rufus

Kan du inte lägga upp en bild på palmerna du satt under?

2010-03-09 @ 16:42:47
Postat av: Tibell

Vad är det som gjort dig besviken?

2010-03-13 @ 16:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0