10 dagar kvar

Idag har jag suttit och pysslat med utséendet på bloggen - som ni nog märkt.
Jag har ändrat i stilmallskoderna och i kodmallskoderna. En nedräkning sitter nu i sidmenyn och talar om hur många dagar det är kvar tills mitt flygplan lyfter. Färg, storlek och typsnitt på inläggsrubrikerna har jag ändrat, sett till att glappet mellan sidmenyn och inläggen försvunnit, lagt till en egen headerbild, gjort sidrubriken mycket större... och en massa små detaljer.
Jag har allt som allt suttit här i fyra och en halv timme - men kul var det!

Kommentarer
Postat av: Johan Schoultz

Duktigt Steinman! Borde inte alla de där proverna och vaccinationerna ge dig massa konstiga biverkningar? Hoppas inte det iaf!

Jo, one more question.. will I/we(your former classmates)ever see you again? ( skrev på engelska eftersom det är mer dramatiskt då :P ) Anyway, maybe its to early to answer the question, but keep in mind that you have swedish friends that are eager to meet you!

2009-08-15 @ 13:42:34
Postat av: Helen Larsson

Väldigt snygg sida.

2009-08-15 @ 14:38:04
Postat av: Sara

Åh, vad söt Johan är ;) Hihi.



Sidan har verkligen blir skitsnygg :D Jag tycker också att det är skoj att sitta och pyssla med sånt, när det går bra! :P haha, dessvärre går det inte så bra för mig alltid, menmen ^^

2009-08-16 @ 22:50:30
URL: http://sextonvitsippor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0