Idag

Idag åker jag.
Väskan måste packas om en gång till. Jag måste skriva ut addresslappar.
Klockan sex står jag på Alingsås perrong och säger hej då till min familj.. Jag har tänkt mycket på hur det kommer vara, men nu när det är i kväll, IKVÄLL, som jag ser mamma, Rufus och Teo för sista gången på nio månader, är det helt overkligt. Varje gång jag funderar på det är det som att gå emot en glasvägg inne i huvudet, jag kan inte fatta att det är på riktigt och ändå känner jag mig helt handlingsförlamad.

Imorgon lyfter flygplanet.
Nu kommer ni nog inte att höra ifrån mig på ett tag men jag lovar att jag ska ta en massa kort åt er!
Vi ses om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska tänka på dej! Hur mycket som helst!! kraaaaaaaaam! / Malin

2009-08-24 @ 13:19:04
Postat av: Farmor

Oj, Stina! Vi följer dig nästan timma för timma. "Nu är hon hos Cattis." - "Nu flyger hon hela den långa vägen!" Måtte allt gå bra! Vi tänker och undrar. Vilken resa du gör! Och pappa också förresten. Kram från farmor och farfar.

2009-08-25 @ 16:24:18
Postat av: Sara

Jag hoppas på ett inlägg så snart som möjlig, det är verkligen trevligt att läsa din blogg! :D Sen hoppas jag också att flygresan blir bra och att det inte blir några problem med eventuella byten och sånt! Lycka till med allt :D

2009-08-29 @ 19:03:32
URL: http://sextonvitsippor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0